Πώς να βγείτε αλώβητοι από…τις διακοπές του Πάσχα!

//Πώς να βγείτε αλώβητοι από…τις διακοπές του Πάσχα!

Πώς να βγείτε αλώβητοι από…τις διακοπές του Πάσχα!

Μικρές συμβουλές για να διατηρήσετε την φόρμα σας μέσα στην εορταστική περίοδο!

Οι γιορτές είναι πάντα μία δύσκολη περίοδος για τους δρομείς και όλους τους αθλούμενους για να διατηρήσουν αναπόσπαστοι το πρόγραμμά τους τόσο της άθλησης όσο και της διατροφής.

Το ελληνικό Πάσχα δε, δεν διευκολύνει καθόλου την κατάσταση! Φιλικές συγκεντρώσεις, οικογενειακά τραπέζια, σοκολατένια αυγά, ζεστά τσουρέκια και αυξημένες έξοδοι έρχονται να μας βγάλουν για τα καλά από την σειρά μας.

Όταν το πρόγραμμα γεμίζει με κοινωνικές εκδηλώσεις, σίγουρα μπορούμε να συγχωρέσουμε στους εαυτούς μας μερικές διατροφικές παρασπονδίες και γιατί όχι θα χάσουμε και καμιά προπόνηση!

Για εσάς όμως, που είστε αποφασισμένοι να κρατηθείτε fit και να βγείτε αλώβητοι από τις φετινές διακοπές του Πάσχα σας έχουμε μερικές απλές συμβουλές ώστε να μείνετε πιστοί στους στόχους σας και να αποφύγετε τις ψυχολογικές παγίδες.

 

  1. Ξυπνήστε νωρίς!

Εάν τον πρόγραμμά σας έχει γεμίσει με εξόδους και οικογενειακές συγκεντρώσεις, γιατί να μην βάλετε λίγο νωρίτερα το ξυπνητήρι ώστε να κάνετε το τρέξιμό σας νωρίς το πρωί;

Είναι υπέροχο το συναίσθημα να έχετε ολοκληρώσει την προπόνησή σας και το υπόλοιπο της ημέρας σας να είναι διαθέσιμο αποκλειστικά για να χαλαρώσετε και να κάνετε τις βόλτες σας χωρίς τύψεις!

Το πρωινό τρέξιμο άλλωστε προσφέρει μία αίσθηση ευεξίας η οποία διαρκεί όλη την ημέρα και κατά πολλούς το πρωί είναι η καλύτερη ώρα για άσκηση!

  1. Μην είστε πολύ αυστηροί με τον εαυτό σας!

Σίγουρα απολαμβάνετε την αίσθηση της διατήρησης της φόρμας σας αλλά μην είστε υπερβολικά αυστηροί! Υγιές σώμα είναι ένα σώμα που δεν το καταπιέζουμε αλλά που μπορεί με μέτρο και αυτοκυριαρχία να ευχαριστηθεί μία- δύο λιχουδιές.

Είναι αδιαμφισβήτητα προτιμότερο να επιτρέψουμε στον εαυτό μας μια μικρή απόκλιση από το πρόγραμμα της διατροφής και άσκησης, πάρα να καταπιεστούμε με αποτέλεσμα να κινδυνεύουμε να μας δημιουργηθούν αρνητικά συναισθήματα για τον υγιεινό τρόπο ζωής που ακολουθούμε.

  1. Δώστε κίνητρο στον εαυτό σας!

Βρείτε νέες διαδρομές και τα δρομικά Event της περιόδου και βάλτε στόχο όχι απαραίτητα αγωνιστικό αλλά συμμετοχικό!

Υπάρχουν πολλές προτεινόμενες διαδρομές και Διοργανώσεις που έρχονται μέσα στις επόμενες εβδομάδες, οπότε γιατί να μην πάρετε μέρος σε κάποια; Βάλτε στόχο τη συμμετοχή και σίγουρα το κίνητρο αυτό θα λειτουργήσει ευεργετικά στην διατήρηση της διατροφής και της άσκησής σας!

  1. Μην πιέζεστε να κάνετε PB!

Η περίοδος των εορτών είναι μία ευκαιρία να χαλαρώσουμε από τους γρήγορους και πιεστικούς ρυθμούς της καθημερινότητας, να δούμε φίλους και να κάνουμε πράγματα που μας αρέσουν. Είναι μία ευκαιρία καθολικής χαλάρωσης! Γι’ αυτό, μην ασκείτε υπερβολική πίεση στον εαυτό σας, απλά βγείτε και απολαύστε το τρέξιμο για χάρη του τρεξίματος!

 

Υ.Γ : Εντάξει ας μην γελιόμαστε, μία είναι η λύση αν πραγματικά θέλετε να μην χαλάσετε το πρόγραμμα, της διατροφής σας τουλάχιστον… πρέπει να απομακρυνθείτε από τις Ελληνίδες νοικοκυρές…επειδή όμως τις αγαπάμε πολύ…σας ευχόμαστε

Καλό Πάσχα και καλά…τρεξίματα!

2018-04-04T11:16:23+00:00 04/04/2018|Νέα|